شناسه خبر : 83778
پنجشنبه 10 تير 1400 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محبوبیت یک « امید» در میان مردم/عکس

سرگرد شهید «امید چایی پز» که سن و سال خاصی نیز نداشت و جوانی برومند از اهالی خطه سرسبز گیلان بود، در میان مردم املش از محبوبیت خاصی برخوردار بود...

فاش نیوز - پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در تمامی استان ها، همیشه درحال جانفشانی و ایثار در جهت برقراری نظم و امنیت می باشند اما در میان این عزیزان، بعضا افرادی هستند که با شخصیت و عملکرد خاص خود، جایگاه خاص دیگری در میان مردم پیدا می کنند.

سرگرد شهید «امید چایی پز» که سن و سال خاصی نیز نداشت و جوانی برومند از اهالی خطه سرسبز گیلان بود، در میان مردم املش از محبوبیت خاصی برخوردار بود.

این پرسنل مردم دار نیروی انتظامی که در 7 ام تیر ماه روز دوشنبه او را در محل کار خود به شهادت رساندند، دارای ویژگی ها و سجایای اخلاقی و رفتاری ای بوده که باعث شده ده ها نفر از مردم داغدار گیلان در تشییع وی اقامه عزا کنند و بر سر و سینه خود بزنند.

همه از خوبی ها و نیکی های امید می گویند و حتی برایش شعر می سرایند.

پیکر سرگرد شهید «امید چائی‌پز» با حضور پرشور مردم استان گیلان، در شهرستان املش تشییع و در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری شد.

 شهید سرگرد امید چائی‌پز مسؤول وظیفه عمومی نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان بود که هفتم تیر ماه ۱۴۰۰ با اقدام جنون‌آمیز توسط یکی از مراجعه‌کنندگان در محل کارش به شهادت رسید.

 شهید چائی‌پز علاوه بر خدمت در لباس امنیت و خدمت به مردم یکی از عکاسان برجسته و از اعضای فعال کانون عکس انجمن سینمای جوان لاهیجان و فعالان حوزه محیط زیست و مسائل اجتماعی بود.

امروز 5 شنبه اولین شب جمعه نبودن «امید» در دل مردم لاهیجان است.

 

عکس از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi